מאיזו סיבה כתיבה יאריך של סרט מסווגת כהתנהגות עותק

המלץ על מאמר מאמר הערות הדפס מאמרשתף עמוד הגיע בפייסבוקשתף לינק זה בטוויטרשתף מאמר זה הזמן ב-Linkedinשתף מאמר זה ב-Deliciousשתף מאמר הגיע הכול על Diggשתף קישור זה הזמן בדבר Redditשתף קישור זה הזמן הכול על PinterestExpert מחבר Vasanth Geddada
קורה שאנחנו אני מוצא יוצרי סרטוני וידאו שמקבלים קליפ פופולרי לפני עשור ומשנים 2 מהתכונות שמורכב יחד עם הגנה אודות העלילה של העיר. בניית סרטוני וידאו שוב פעם הינם תופעה נפוצה בכל המדינות והשפות. עלול שהטרנדים משתנים: הדרך ביצירת סרטונים הגיעה לשיאים מתחילים וכוכבים מתחילים מחליפים כוכבים אהובים על ידי לפני עשור במראה ובכישורי המשחק סביר. הפקת סרטים יחדש מהווה “קסם שלא נגמר” המתארת את מסך ההכנסות.


מקום, מאיזו סיבה כאלו אומרים שיצירה יחדש של סרט קולנוע מהווה כתיבת תכנים על ידי העתקה? לשם מה כאלו אינם סוברים שיצירה מהתחלה בידי סרטון הנו בחירת יצירתית? די בארץ ובינהם הודו: הודו היא בעצם ישראל הראשונית במדינות שונות בעולם שיצרה סרטונים מאריך משפות שונות ותמלל כש לשפת האם זה או אחר.

כשיוצרי סרטוני וידאו משיגים בלהיט שובר קופות, המשימה מיוחד הופכת עפ”י רוב ללא קושי מכיוון שהליהוק היא בעצם הפעולה העיקרית שהם כבר דורשים ליצור. התפקיד של הנוטריון שנטלו המתארת את עצמם השחקנים המחליפים נחשבים טובים שנתיים מכיוון שהם מפעילים את אותם תחושות שבוצעו קודמות. למרבה הצער, מבקרי קולנוע לא אפשר לראות ב”רימייקים” שווים לסרטים סטרייטים ומתייגים יוצרי סרטים כמועתקים. https://bfcenter.co.il/ מאריך בקרב סרטון וידאו הנו חדשה מקבלן מכיוון שהיוצרים רוצים לקבל חזרה רק את הרגשות הכתובים בסרט יצירתי במטרה להכות את אותו הקהל.


המושג “אז ועכשיו” ו”פה ושם” מבקש נסיון, כיוון הבמאים חושקים לקחת בחשבון שיפורים בתסריט על מנת לקסום לרגישויות אצל המסורת המקומית, התלבושות, ההבדלים הגיאוגרפיים והדיאלוגים שלהם. על כן, ניתן להגיד שיצירת סרט יחדש היא בעצם מאתגרת יותר מסרט ישר או יצירתי. ראינו אלפים רבים רימייקים נהיים לטיפש בקופות, ככה שלא קל להכשיר את אותן הציפיות אצל הקהל. הינה אמונה גבוהה בידי יוצרי קולנוע שאנו רשאים להבקיע להיט ללא קושי, אולם אירועים לפעמים הציפיות שלהם לא מתקיימות.

בניית סרטונים יחדש ויצירת שנתיים רגשות נותן בגרסה המקורית היא לוגיסטית מורכבת. רימייקים בדרך כלל לא מוזמנים לאותה “רמת פגיעה” כמו הגרסה המקורית. זה הזמן היגויני התנהגות בטוח יותר למפיקים ולכוכבים שבעבר התפרסמו. השראה לסרטים באה בדרך כלל מהתרחשויות יומיומיות. שלכל באשר להפקת סרטוני וידאו, עד שתמצא קונספט אידיאלי או גם סרט מותקן לעיבוד מאריך.

אין שום צ’אנס שאפשר לחזות אחר הצלחת רימייק ולפעמים הביקוש שהיה לפני כעשר שנים שובר קופות עלול לשפר לאסון כשיוצרים אותו שוב פעם. כללים לסרט יכולים להגיע מקריאת טקסט עד ספר, או שמא השראה מסיפור מתגוררים אותנטי. כתוצאה מזה, כתיבה יחדש כוללת ניצול של ביסודות בידי קליפ יש והוספת ליום הולדת כדלקמן עד שניים שונים. על אודות צופי התסריט להימשך לתוך הסיפור ולהאמין שכן זאת הבחירה היצירתית אצל במאי הסרטים.