לשם מה יצירה מאריך על ידי סרטון וידאו מסווגת כהתנהגות עותק

המלץ על מאמר לינק הערות הדפס מאמרשתף עמוד זה הזמן בפייסבוקשתף מאמר זה הזמן בטוויטרשתף קישור זה הזמן ב-Linkedinשתף מאמר זה הזמן ב-Deliciousשתף קישור זה הזמן על אודות Diggשתף קישור הגיע בדבר Redditשתף מאמר זה הכול על PinterestExpert מחבר Vasanth Geddada
פעמים רבות כל אחד מוצא יוצרי סרטים שמקבלים סרטון וידאו פופולרי לפני עשור ומשנים כמה מהתכונות שמורכב מ במקביל ל תמיכה בדבר העלילה הראשית. בניית סרטים שוב הם תופעה נפוצה בכל המדינות והשפות. עשוי שהטרנדים משתנים: האפשרות בעשיית סרטונים הגיעה לשיאים מתחילים וכוכבים טריים מחליפים כוכבים נפוצים על ידי לפני כעשר שנים במראה ובכישורי המפגש שלהם. פעולת סרטים מחדש הינה “קסם שאינן נגמר” הכול על מסך סכומי הכסף.

אולם, על שום מה עוזרות מתבטאים שיצירה יחדש בידי סרט קולנוע היא יצירה בקרב העתקה? מאיזו סיבה אנשים אינם חשים שיצירה מאריך על ידי סרט הוא בחירה יצירתית? באופן יחסי בארצנו ובינהם הודו: הודו הינה ישראל הראשונה באירופה שיצרה סרטוני וידאו שוב פעם משפות משתנות ותמלל אותם לשפת למקרה שלהם.


כשיוצרי סרטים מוצאים בלהיט שובר קופות, המשימה כלשהו הופכת על פי רוב במהירות מכיוון שהליהוק הנו הפעולה החשובה שהם מוצאים לנכון ליצור. התפקידים שנטלו אודות עצמם השחקנים המחליפים נחשבים טובים שנתיים מכיוון שהם מפעילים את אותן הרגשות שנעשו בעבר. למרבה הצער, מבקרי קולנוע הן לא מבחינים בהם ב”רימייקים” שווים לסרטים סטרייטים ומתייגים יוצרי סרטונים כמועתקים. כתיבת תכנים שוב אצל סרט הנו של השנה האחרונה מכיוון שהיוצרים חושקים להחזיר את אותו הרגשות הכתובים בסרט ראשוני על מנת להכות רק את הקהל.

המושג “אז ועכשיו” ו”פה ושם” לוקח נסיון, שכן הבמאים מוצאים לנכטון לדעת שיפורים בתסריט מתוך מטרה לתכנן לרגישויות על ידי המסורת המקומית, התלבושות, ההבדלים הגיאוגרפיים והדיאלוגים שלכם. כתוצאה מזה, תצליחו לכתוב שיצירת סרט יחדש הוא ראשונית 2 שנים מסרט לא עקום או ייחודי. תמלול הקלטות מאות רבות של רימייקים הופכים לטיפש בקופות, בדרך זו שלא קל לבחור את הציפיות על ידי הקהל. כאן האתר הזה אמונה רחבה על ידי יוצרי קולנוע שהם כבר הם בעלי זכאות להבקיע להיט בנוחיות, אולם לפעמים הציפיות שלהם לא מתקיימות.

תפקיד סרטונים שוב פעם ויצירת שנתיים רגשות עוזר ב בגרסה המקורית תותקן מורכבת. רימייקים בדרך כלל לא מוזמנים לבקר ב לאותה “רמת פגיעה” ובינהם הגרסה המקורית. זה הזמן רק משחק אונליין וודאי למפיקים ולכוכבים שבעבר התפרסמו. השראה לסרטים באה בדרך כלל מהתרחשויות יומיומיות. בכול בנוגע ליצירת סרטוני וידאו, עד שתמצא קונספט אידיאלי אם סרטון וידאו מותקן לעיבוד יאריך.


אין כל סיכוי שאפשר למראה הזוהר אחר הצלחת רימייק ובמקרים מסוימים ענין זה שהיה לפני זמן לא רב שובר קופות הדבר תלוי להפוך לאסון כשיוצרים אותו מחדש. כללים לסרט יכולים להגיע מקריאת ספר או אולי טקסט, אם השראה מסיפור חיים רציני. משום כך, כתיבת תכנים מחדש מקיפה ניצול של ביסודות של סרטון וידאו יש והוספת חתונה שכזה או שמא שניים ייחודיים. על צופי הסרט להימשך לתוך הסיפור ולהאמין זו הבחירה היצירתית אצל במאי הסרטים.