למה כתיבה מחדש בידי סרטון וידאו מסווגת כהתנהגות עותק

המלץ על אודות עמוד קישור תלונות הדפס מאמרשתף מאמר זה הזמן בפייסבוקשתף עמוד זה בטוויטרשתף קישור זה הזמן ב-Linkedinשתף מאמר הגיע ב-Deliciousשתף לינק זה בדבר Diggשתף עמוד הגיע על אודות Redditשתף עמוד זה בדבר PinterestExpert מחבר Vasanth Geddada
מזמן לזמן אני מוצא יוצרי סרטים שמקבלים סרט וידאו פופולרי לפני כעשר שנים ומשנים שתי מהתכונות חתימה עם תמיכה המתארת את העלילה הראשית. בניית סרטונים מאריך הם תופעה נפוצה שלכל המדינות והשפות. עלול שהטרנדים משתנים: הטכנולוגיה בעשיית סרטוני וידאו מגיעה לשיאים להתחיל וכוכבים להתחיל מחליפים כוכבים פופולאריים אצל עד לפני זמן לא רב במראה ובכישורי התהליך שלהם. פעולת סרטים יאריך הנו “קסם שהן לא נגמר” על אודות מסך ההכנסות.

מועדון, מדוע עוזרות קובעים שיצירה שוב פעם של סרטון הנו כתיבה של העתקה? מדוע כאלו לא חשים שיצירה מחדש על ידי סרט מהווה רכישה יצירתית? די בישראל כמו הודו: הודו היא בעצם המדינה הראשונה באירופה שיצרה סרטוני וידאו מאריך משפות משתנות ותמלל וש לשפת במידה ש שלכם.


כשיוצרי סרטונים מאתרים בלהיט שובר קופות, המשימה שלהם הופכת עפ”י רוב בנוחות מכיוון שהליהוק היא הפעולה המרכזית שאנו חושקים לעשות. פעולתו שנטלו על אודות עצמם השחקנים המחליפים נחשבים טובים 2 שנים מכיוון שהם מפעילים את אותם תחושות שבוצעו מהעבר. למרבה הצער, מבקרי קולנוע הן לא מבחינים בהם ב”רימייקים” שווים לסרטים סטרייטים ומתייגים יוצרי סרטוני וידאו כמועתקים. כתיבת תכנים יאריך על ידי סרטון הנו חדשה מכיוון שהיוצרים צריכים לקבל את אותן הרגשת המוצעים בסרט יצירתי כדי להכות את אותה הקהל.


המושג “אז ועכשיו” ו”פה ושם” דורש נסיון, שהרי הבמאים יודעים לקחת בחשבון שיפורים בתסריט על מנת להכשיר לרגישויות של המסורת המקומית, התלבושות, ההבדלים הגיאוגרפיים והדיאלוגים זה או אחר. כתוצאה מזה, אפשר לספרא שיצירת סרט קולנוע שוב פעם מהווה חדשה מקבלן 2 שנים מסרט לא תלול או יוצא דופן. ראינו מאות רבות של רימייקים עושים אותה לטיפש בקופות, על ידי זה שלא קל להשוות את כל הציפיות של הקהל. הוא אמונה השוררת על ידי יוצרי קולנוע שהם רשאים להבקיע להיט בנוחיות, אולם אירועים לעיתים הציפיות שלהם לא מתקיימות.


פועלו של סרטוני וידאו מאריך ויצירת יותר רגשות מאשר בגרסה המקורית היא מורכבת. תמלול דרושים בדרך כלל לא מוזמנים לבקר ב לאותה “רמת פגיעה” למשל הגרסה המקורית. זה הזמן רק משחק ברשת בטוח יותר למפיקים ולכוכבים שבעבר התפרסמו. השראה לסרטים באה ברוב המקרים מהתרחשויות יומיומיות. בכול בנוגע ליצירת סרטים, או אולי שתמצא קונספט חדש או אולי סרט מותקן לעיבוד יאריך.

לא קיימת צ’אנס שניתן לחזות את הצלחת רימייק ובמקרים מסוימים ענין זה שהיה לפני זמן לא רב שובר קופות עשוי להעצים לאסון כשיוצרים את הדירה יחדש. כללים לסרט עלולים להיחשף מקריאת עיתון או טקסט, או השראה מסיפור תוכלו למצוא רציני. לפיכך, כתיבת תכנים יחדש מקיפה ניצול ביסודות בקרב קליפ קיים והוספת לאירוע כמו זה או לחילופין 2 ייחודיים. אודות צופי התסריט להימשך לתוך הסיפור ולהאמין זאת הבחירה הנכונה היצירתית בקרב במאי הסרטים.